Tekniset tiedotteet
Watson päivitys 5.11.2015
Torstaina 5.11.2015 klo 9:00 – 9:15 välisenä aikana tehdään Watson päivitys. Päivityksestä aiheutuu muutaman minuutin katkos. Katkos ei vaikuta tallenteisiin. Muut toiminnot eivät toimi päivityksen aikana.
Pahoittelemme päivityksestä aiheutuvaa katkosta.
Watson tallenteissa häiriötä 2.11
Laiterikon takia oli yleistä vikaa tallenteissa 2.11.2015 klo. 16.40-21.30 välisenä aikana.
Valitettavasti näitä tallennuksia ei saada palautettua.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
Käynnistä Watson -boksi uudelleen
Watson-palvelun ohjelmien kelauksessa esiintyi ongelmia 21.10, jolloin vika korjattiin.
Boksit on kuitenkin syytä käynnistää uudelleen toimiakseen oikein.
Watson päivitys 29.10.2015
Torstaina 29.10.2015 klo 8:30 – 8:45 välisenä aikana tehdään Watson päivitys. Päivityksestä aiheutuu muutaman minuutin katkos. Mikäli asiakas on aloittanut ohjelman katsomisen ennen päivitystä, ei katkoksella ole vaikutusta. Muut toiminnot eivät toimi päivityksen aikana.
Pahoittelemme päivityksestä aiheutuvaa katkosta.
Watson-palvelimen huoltotyö14.10.2015 KLO 00:00-06:00
Watsonin palvelimille tehdään huoltoa 14.10.2015 klo 00:00 – 06:00 välisenä aikana. Asiakkaalle näkyvät katkokset ovat korkeintaan parin minuutin pituisia (palvelimen uudelleenkäynnistys). Tarkoituksena on parantaa palvelun järjestelmien toimivuutta ja vakautta.
Pahoittelemme huollosta aiheutuvaa haittaa.
Häiriöitä Watson-palvelussa
Vikaa voi esiintyä satunnaisesti perjantain - sunnutain illan tallenteissa (10-11.10.2015). Jos näitä tallenteita puuttuu asiakkailta niitä ei valitettavasti saa millään takaisin.
Watson päivitys 12.10.2015
WATSON PÄIVITYS 12.10.2015
12.10.2015 klo 9:00 – 12: 00 välisenä aikana tehdään Watson päivitys. Päivitys sisältää tuotteistukseen, käytettävyyteen sekä rajapintoihin liittyviä parannuksia. Päivityksen yhteydessä asiakkaan laitteelle tulee myös päivitys joka vaatii uudelleenkäynnistyksen.
Watson-palvelimen huototyö 9.9.2015 klo 00.00-06.00
Watsonin palvelimille tehdään huoltoa 9.9.2015 klo 00:00 – 06:00 välisenä aikana. Asiakkaalle näkyvät katkokset sijoittuvat 03:00 – 06:00 väliselle ajalle ja ovat korkeintaan parin minuutin pituisia (palvelimen uudelleenkäynnistys). Tarkoituksena on parantaa palvelun järjestelmien toimivuutta ja vakautta.
Pahoittelemme huollosta aiheutuvaa haittaa.